Our Journey

Daisypath Anniversary tickers

NUR DANIA ALEYSA

Lilypie Fourth Birthday tickers

MUHAMMAD AKID QAIQSH

Lilypie First Birthday tickers

KID BEEN BF WIF MAMA

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, December 29, 2010

GooD Bye 2010 WelComE 2011


2010 sudah nak tutup buku... 2011 nak bukak buku baru kan azam taun 2010 rasa cam hampir nak complish... but still kene sambung on 2011 sal nak complete betul2... but still ada azam baru taun 2011 nak kurus huhuhu... sebenarnya azam nak kurus ni dari 2009 pas beranak kan pwincess dania tuh.. tapi tak kesampaian sal nampak cam maintain je badan walaupun mencecah ke angka .. sangat menakutkan tapi ia tidak menamat tak semangat haku tuk makan yang sedap2 lagi best2.. nk2 lak kalu ader yang sudi belanjer yer..

Azam Tahun 2011

1. Menguruskan sedikit berat badan
2. Menyiapkan umah yang cam terbengkalai jer walaupun dah pindah masuk
3. Nak pasang grill tuk umah
4. Nak beli HP baru walaupun tahu nasih hp tu tak kan panjang di kerjakan dek dania

aaaaa.... mmmmm... huh.. so far ni je la kot azam kalu ada lagi tambah lagik erk.. biasa la kan pompuan ada je yang nak jadi azam dia walau tak kesampaian seperti nak berkahwin ngan brat pit tapi still leh berazam or berangan ayat yang lebih tepat... but who care aku nak azam per pun... azam aku suka hati aku la...

Oppss ada azam lagik nak jadik anak mak aku yang baik tak nak nyusah kan diorang dah.. sket2 suh mak ngan apak datang jagakan anak ko lah ... itu lah ini la... tak pe la mak aku suka hati aku la nak panggil datang ke... cucu dia gak... dia orite jer.. kan ma kan...

nak jadik isteri yg baik.. hrmmmm cam tak best je ayat ni tapi nak tulis gak nanti org kata aku ni isteri tak baik lak.. tapi aku memang baik pun ngan somi aku.. kan b kan... ma baik tak b...
(baik b cakap ma baik.. kalu tak harap maaf permintaan mu tidak akan dilayan sama sekali.)

nak jadi mama yang sesempurna yang boleh tuk dania aleysa.. mama hantar nia g skoll erk... jgn nak ngada2 nangis lelama.. karang mama ko pun bantai nangis samer... try sempurnakan segala permintaan dania selagi termampu...

hope our family alwaiz heppy healthy..
GOOD BYE 2010... WELCOME 2011


No comments: